Iragarki honek, “el rey león “ filma ikustera gonbidatu nahi gaitu.
Horretarako zeruari kolore laranja ematen dio, eguzkiarekin jokatuz, eta lehoia eguzkiaren aurrean jartzen du,. baita ere zeruan aterako balitz bezala, lehoiean atentzioa jartzeko. Bertan ikusi dezakegu lehoiaren muturra denean berez, emakume baten ipurdia dagoela, sudarra bihurtuz, eta ondoren bizkarra, lehoiaren kopeta izango zena, eta azkenik, emakumeak besoak zabalik ditu, lehoiaren kopetaren beste zatiak betetzen, hau da, begi gaineko zatiak.
Iragarki honek adierazten digu, nahiz umeen nahiz elduen iragarkietan, sexismoa azaltzen dela, baina beti, edo gehienetan ezkutatuta, honek esan nahi du ia iragarki guztiak subliminalak direla.
Iragarki honetan Calvin Kleineko kaltzontzilok saldu nahi dizkigute.
Dena txuri beltzean agertzen da, erakargarriagoa izateko. Baita ere, iragarki gehienetan bezala, mutil oso guapoa eta oso indartsu bat ateratzen da, tableta eder batekin, guri atentzio gehiago emateko, eta horrela, bezeroek pentsatuko dute, hauek jantzi ez gero iragarkiko mutilak bezalakoak izango direla, eta horrela kaltzontziloak erosterakoan neskez inguratuak egongo direla.
Mutila ez dago logela batean, bere atzean ikusi dezakegun guztia txuria da , ez dago objeturik, bakarrik bera eta bere kaltzontziloak ikusten dira, jendea mutilean bakarrik fijatzeko. Bertan, mugimendu sexistak egiten ditu, indartsuarena egiten hasten da mutila, ematen du kaltzontzilo oiek indarra ematen dizutela, eta hori jazten baldin baduzu, horren indartsua jarriko zarela.
Sexismoa agertzen da, larru bitsian dagoelako eta mugimendu sexistak egiten dituelako .
Mutilla diru asko duela ematen du, ilea oso orraztuta du eta “muskulito” asko ditu.
Musika bizia da , eta iragarki hau ez da aitona eta amona bat ikusteko , batez ere gazteak ikusteko da, hauei sentiarazteko kaltzontzilo hauekin neskak errezago hurbilduko direla haiengana.
Bukaeran Kaltzontziloren marka haundiz agertzen da, txuriz, guk marka ondo ikusteko.

No hay comentarios:
Publicar un comentario